18 Aralık 2011 Pazar

Oğluşumun 2. Doğumgünü - Şirinler pastası


Oğluşum 2. doğumgününe yani evde ki partisi için Şirinler pastası seçmişti bizde bu pastayı hazırladık. Şirinler pastası bütün aile bireyleri için süpriz oldu özellikle de şirinlerin hastası olan güzel yeğenim Buket için. Kendi doğumgünü pastasının konseptini de böylece belirlemiş oldu. Pasta aile bireylerince hem görsel olarak hemde lezzet olarak çok beğenildi. Oğluşum doğumgününde kuzenleriyle doyasıya oynadı ve çok eğlendi.  


Hayatı boyunca hep böyle mutlu ve sağlıklı olur inşallah. Baban ve ben seni çoooooooook seviyoruz Kerem Akcan doğumgünün kutlu olsun canım yavrum. 











3 yorum:

zeynep -ipek butik pasta dedi ki...

Pasta çok güzel olmuş,ellerine sağlık.
Oğlunun yeni yaşını kutluyorum..
sevgiler..

Adsız dedi ki...

pasta süper görünüyor, ellerine sağlık, benim kızımın da ikinci yaş günü yaklaşıyor.pastayı görünce çok heyecanlandım, ben bu kadar güzelini yapamam.
bangininmutfagi.blogspot.com

kereminkurabiyeleri dedi ki...

Gelirsiniz beraber yaparız