14 Eylül 2009 Pazartesi

Makaron

Nihayet uzun bir aradan sonra tekrar üretime geçtim. Aslında arada sırada elmalı kurabiyeler muffinler yaptım ama günlük yaptığım şeyleri marifetmiş gibi bloğuma koymayı istemiyorum. Uzun zamandır makaron denemek istiyordum. Tarifini bizimpastane bloğundan aldım. Evde badem olmadığından ben de fındık ile denedim. Görüntü olarak makarona hiç benzemedi ama tad olarak ben ve arkadaşlarım çok beğendik. Pişirmeden önce iki saatten fazla bekletmeme rağmen eteklerindeki o ünlü fırfırları oluşturamadım. İnşallah ikinci denememde başarılı olurum.

2 yorum:

Adsız dedi ki...

hiç de bile görüntüsü de kokusu da tadı da çok cezbedici!

üşenmesem ben bile yaparım misafirlerime. hehehe

ellerine sağlık tatlım!

nünü

emin dedi ki...

merhaba
size hayatinizda başarilar dileyorum.
emin