17 Nisan 2009 Cuma

Mimlendim

Blog dünyasında hergün yeni birşey öğreniyorum. Bu benim ikinci mimlenişim ilkinde ne olduğunu anlayamadığım için cevap verememiştim Şimdi sevgili pasturkey.blogspot.com
sayesinde tekrar mimlendim. Ben de kendimi maddelerle anlatmaya çalıştım bakalım başarılı oldum mu?

1- 41 yaşındayım ,
2- Çalışıyorum ,
3- Evliyim ,
4- Anneyim ,
5- Herzaman tembel bir insan olarak tanınmışımdır yakın çevremde. Yemek yapmayan,
temizlik işlerinde annesine yardım etmeyen (temizlikten nefret eden), dağınık, her işini
yarına bırakan. Hiç de iyi bir tablo değil. Evlenene kadar tabii ki. Şimdi bütün evin
sorumluluğu, temizliği, yemeği, ütüsü hepsi benim üstümde. Bekarken sadece işe gidip
gelirmişim şimdi ise hem işe gidip geliyorum hem de bütün bunları yapıyorum. Düşünsenize
yakın çevrem için nasıl bir şok olduğunu. İşin ilginç tarafı severek ve hiç şikayet etmeden
yapıyorum ,
6- Ben nasıl annemin yemeklerini, mantısını, böreklerini çok seviyorsam oğluşum da
benimkilerini sevsin diye 40 yaşından sonra pasta kurabiye hamur işi vs öğrenip oğluşunun
gözüne girmeye çalışan bir anneyim ,
7- Eskisi gibi herşeye takmıyorum hayatı daha kolay yaşamaya çalışıyorum baskıcı değilim çok
sabırlıyım ,
8- Ailem herşeyden önce gelir. Birbirine çok bağlı herzaman bana destek olan çok güzel bir
ailem var ,
9- Çocukluk arkadaşlarım var hala yanımda olan ve tadından hiçbirşey kaybetmeden ,
10- Herzaman insanlara karşı iyiniyetliyimdir. Hiçbir lafın sözün ardında art niyet aramam
kimsenin özel hayatına karışmam kimseyi yargılamam ,
11- Öğrenmeyi severim elbecerisi olan insanlara hayranım.

Bende ,

alamahnita.blogspot.com
denizkokusugetiriyorum.blogspot.com
irmik.blogspot.com

Mimliyorum kolay gelsin

Hiç yorum yok: