21 Nisan 2009 Salı

Kakaolu vişneli muffin

Sevgili Özlem ve Funda,
Bu muffin tariflerini uzun zamandır size yazmak istiyordum ama bir türlü vakit bulup yazamamıştım.
Dün akşam arkadaşlar geleceklerini haber verince ben de hemen bu küçük kakaolu ve sade vişneli muffinleri yaptım . Hızımı alamayıp hemen bilgisayarın başına oturdum ve aklımdayken tariflerini yazayım dedim.



Vişneli Muffin Malzemeler
2 adet yumurta ,
1 su bardağı şeker ,
1/2 su bardağı sıvı yağ ,
1 su bardağı süt ,
1,5 su bardağı un ,
Kabartma tozu ,
Vanilya ,
Kakaolu yapmak isterseniz 4 yemek kaşığı kakao ,
Üzerinin süslemesi için 1 paket crem ole .
Yumurta ile şekeri çırpıyoruz sıvı yağ ve sütü ekliyoruz diğer bütün malzemeleri eleyip karıştırıyoruz. İsterseniz içine vişne, kuru üzüm veya kurutulmuş meyveler ekleyebilirsiniz.
Ben vişneli yaptım çok güzel oldu. Kakaolu yaparsanız piştikten sonra içlerini çay kaşığı yardımıyla çıkartıp pudingle doldurabilirsiniz. Yiyenler için büyük süpriz oluyor.
Resim çekmeye vakit bulamadan tükendikleri için arşivdeki resmi kullandım.

4 yorum:

Jasminskager dedi ki...

Ellerine saglik canim cok guzel gorunuyor.

Kelebek Butik dedi ki...

tecrübeyle sabit, çok lezizler :)

irmik dedi ki...

teşekkür ederiim, artık Irmak'cığıma yapabilir, hatta kreşe de gönderip kızımın arkadaşları arasında sükse yapabilirm:))ellerine sağlık, harikasın.

Ekin dedi ki...

teşekkür ederim canım arkadaşım.oğlumun doğum gününde yüreğinide katıp, yaptığın muffinlere herkes bayılmıştı.bende dahil... Bundan sonra kendimde yapıp herkese tattıracağım.Ekin çok sevinecek.Ellerine sağlık.